Kiekvienais metais mūsų mokyklos aštuntokai vykdo geografijos- biologijos projektą, į kurį įtraukia ir savo šeimos narius (nuo rugsėjo iki balandžio mėnesio) ,,Gyvenamosios vietovės aplinkos taršos problemos.
Tyrimo tikslas- išsiaiškinti, kokių taršos problemų yra artimiausioje gyvenamojoje aplinkoje, ir pasiūlyti jų sprendimo būdus.
Mokiniai dirbo grupėse ir po vieną, atlikdami oro taršos, vandens, garso ir kt. tyrimus, įvardindami savo gyvanamojo mikrorajono problemas, darė išvadas.
Manome, kad kiekvienas eidami į darbą, mokyklą ar pasivaikščiodami savo gyvenamojoje vietovėje pastebime mums nemalonių vaizdų: mėtosi šiukšlės, grafiti piešti pastatai, išmindyta žolė, seni ir aplaužyti suoliukai. Mokiniai ne tik fiksavo taršą, bet ir patys rinko šiukšles, taip kaupdami socialinei veiklai skirtas valandas. Ar tikrai kiekvienas taip darome?
Pastebėjo net smulkmenas:
Mokiniai sakė, kad atlikti darbus nebuvo lengva, tačiau įdomu, kad darbas buvo prasmingas bei atidžiau žvelgs į aplinką ir rūpinsis gamtos išsaugojimu.
Biologijos mokytoja Angelė Pajėdienė
Geografijos mokytoja Dolita Gudynienė