Mokykloje įkurtas sensorinis kambarys

Džiaugiamės, kad pavaduotojos Austės Uždavinytės iniciatyva mūsų progimnazijoje buvo įkurtas sensorinis kambarys.  Sensorinės integracijos terapija yra labai svarbi vaikams. Ši įranga leidžia mokiniui suteikti daug įvairių pojūčių. Naujai įkurtame sensoriniame kambaryje  galime rasti burbulų vamzdį, skirtą pasyviosios ir interaktyviosios aplinkos sukūrimui. Užsiėmimuose naudojant burbulinį vamzdį  mokomasi atpažinti spalvas, sutelkti ir išlaikyti dėmesį, skatinamas verbalinis bendravimas, gebėjimas išreikšti mintis žodžiais, kurti ir pasakoti istorijas, suprasti ryšį tarp priežasties ir padarinio. Spalvingas nuolat judantis vaizdas veikia raminančiai. Sensorinių pojūčių terapijai naudojami sėdmaišiai ir pagalvėlės. Ant šių minkštų baldų įdomu gulėti, sėdėti ar tiesiog įkristi į juos. Jie padeda susikaupti ir nusiraminti. Išgaubta veidrodinė panelė ir sensorinė šviečianti gelio plytelė skirtos vaikų pažinimo, dėmesio ir suvokimo lavinimui. Masažinis fotelis  atpalaiduoja visą kūną. Sėdint jame galima stebėti burbuliuojančią vandens koloną. Mokinius ypač sužavėjo medūzų akvariumas, keičiantis spalvas bei kitos sensorinius pojūčius stimuliuojančios priemonės, kurias pamatysite apsilankę šiame kambaryje. Švietimo pagalbos specialistai labai džiaugiasi ir vertina šią neformalią ugdymo aplinką ir jau dabar pastebi teigiamus pokyčius ugdant mokinius. Norime pasidžiaugti mokinių reakcijomis užėjus į šį kambarį (džiaugsmo aikčiojimai, susidomėjimas, tyrinėjimas, motyvacija mokytis) bei padėkoti visiems prisidėjusiems už tokio reikalingo ir žavingo kambario įrengimą mūsų progimnazijoje.

Skip to content