Sausio 28-30 dienomis Vilniuje vyko tarptautinio projekto „School emergency“ partnerių trečiasis susitikimas.
Šio projekto tikslas paruošti pirmą e-mokymosi platformą Europos sąjungos pradinio ir pagrindinio ugdymo mokytojams ir mokiniams apie tai, kaip elgtis gaisro, žemės drebėjimo, teroristinio išpuolio metu, atsiradus toksiniam debesiui bei kaip teikti pirmąją pagalbą. Šios ekstremaliosios situacijos buvo pasirinktos remiantis tarptautiniais tyrimais, vykdytais 2017 spalio – 2018 sausio mėnesiais. Rezultatai parodė, kad 22.36% mokytojų ir 33.37% mokinių visai nebuvo mokomi kaip elgtis ekstremalių situacijų metu. 41.46% mokytojams ir 47.19% mokiniams mokymai nebuvo pakankami atliekant evakuacijos pratybas kilus gaisrui (87.75% mokytojų, 94.18% mokinių) arba mokymai buvo per trumpi (mažiau nei 3 val. 62.53% mokytojų, ir mažiau nei 1 val. 58.43% mokinių).
Pirma susitikimo diena prasidėjo Vilniaus miesto savivaldybės Civilinės saugos skyriaus vedėjos Sandros Norbutaitės sveikinimu. Projekto partneriai pristatė e-mokymo platformos testavimo, vykusio 2019 metų rugsėjo-gruodžio mėnesiais Danijoje, Ispanijoje, Estijoje, Lietuvoje rezultatus ir vertinimus. Remdamiesi testuotojų atsiliepimais, projekto partneriai aptarė, ką iki galutinio e-mokymosi platformos paskelbimo 2020 m. rugsėjo mėn reikėtų tobulinti.
Kitas susitikimas vyks Hillerød mieste(Danija) 2020 gegužę. Jo metu bus įvertinta galutinė e-mokymosi platformos medžiaga ir planuojama projekto sklaidos konferencija.
Šis tarpinstitucinis ir tarpmokyklinis projektas yra inicijuotas Frederiksborgo priešgaisrinės ir gelbėjimo tarnybos bendradarbiaujant su Alcala de Guadaira priešgaisrine ir gelbėjimo tarnyba (Ispanija), Estijos gelbėjimo tarnyba, Vilnius civilinės saugos skyriumi, Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnazija, Gaia Hariduse Selts mokykla (Estija), ir vidurinės mokyklos mokytoju Tierno Galván (Ispanija). Projektas „School Emergency“ yra finansuojamas Europos Sąjungos Erasmus + programos lėšomis.
Daugiau informacijos: www.schoolemergency.eu